بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

موضوع : علوم تربیتی
اعتبار علمی: علمی-خارجی
زبان مقاله: فارسی


موارد یافت شده: 268

1 - بررسی مدل فرایندی آندراگوژی در آموزش ضمن خدمت (چکیده)
2 - تأملی بر میزان به کارگیری معیارهای تدریس اثر بخش توسط استادان دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
3 - طراحی مدل شایستگی برای برنامه ریزان درسی ایران (چکیده)
4 - نگاهی به وضعیت دانش آفرینی در مراکز پژوهشی علوم انسانی مستقر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی (چکیده)
5 - نگاهی به وضعیت دانش آفرینی در مراکز پژوهشی علوم انسانی مستقر در دانشگاه‌ها: مطالعه موردی (چکیده)
6 - شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان بر مبنای معیارهای مدیریت دانش: ضرورتی برای سازمانهای دانش بنیان (چکیده)
7 - میزان استفاده دبیران از الگوی تدریس حل مساله وفرایند های آن در دبیرستان های دخترانه تیزهوشان (چکیده)
8 - پژوهش قوم نگاری در برنامه درسی پنهان:راهبردی در تغییر برنامه درسی (چکیده)
9 - بررسی ابعاد وچالشهای اجرای برنامه های درسی جدید (بازنگری شده)نظام آموزش عالی مهارتی از دیدگاه مجریان (چکیده)
10 - بررسی انتقادی دیدگاه ارتباطی دل مشغولی نادینگز در اخلاق با تاکید بر کتاب مفاتیح الحیات علامه جوادی آملی (چکیده)
11 - تعالی اخلاق حرفه ای در تدریس از منظر دیوید کار و علامه طباطبائی (چکیده)
12 - نظریه اسناد و تربیت دینی: چالش ها و راهکارها (چکیده)
13 - چالش های فراروی دانشگاهها برای جذب و آموزش دانشجویان خارجی و ارائه چارچوبی برای بهینه سازی فرایند (چکیده)
14 - اثربخشی بازآموزی اسنادی همراه با آموزش ویژه در بهبود حافظه دیداری و حافظه شنیداری دانش آموزان دارای اختلال دیکته مناطق روستایی (چکیده)
15 - اثربخشی آموزش حرکات موزون ورزشی همراه با آموزش ویژه در بهبود دقت و نارسانویسی دانش آموزان دارای اختلال دیکته مناطق روستایی (چکیده)
16 - بررسی فرصت ها و امکانات پژوهشی در محیط آموزشی پژوهشی معلمان (چکیده)
17 - نقش آینده نگری در انگیزش و عملکردیادگیرنده: جستجوی ریشه های عملکرد و انگیزش در دورنمای آینده (چکیده)
18 - ارزیابی برداشتهای درست و نادرست از نقش دانش علوم اعصاب در آموزش و پرورش (چکیده)
19 - بررسی تخصص پژوهش معلمان: گامی در جهت سند تحول بنیادین (چکیده)
20 - ارتقاء جذب دانشجویان خارجی در ایران با تأملی بر سیاست‌ها و تجارب کانادا (چکیده)
21 - بررسی رابطه ی انگیزش پیشرفت بااضطراب امتحان دردانش آموزان دوره متوسطه اول (چکیده)
22 - جایگاه توجه به پرورش روحیه پزوهشگری در ارزیابی عملکرد مدیران آموزشی و استادان راهنمای رساله و پایان نامه (چکیده)
23 - مشکلات فراروی مجریان طرحهای ارزیابی درونی در حال اجرای گروههای آموزشی (چکیده)
24 - بررسی اثر اموزش تلقینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (چکیده)
25 - آسیب شناسی محیطهای یادگیری کارورزی در فنی و حرفه ای (چکیده)
26 - بررسی میزان واکنش(رضایت) کارکنان از دوره های آموزش ضمن خدمت در دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
27 - اخلاق مبتنی بر فضیلت:‌مکملی برای کدها و اصول اخلاقی در پژوهش های تربیتی (چکیده)
28 - گونه‌شناسی رویکرد آموزشی پداگوژی، آندراگوژی، هیوتاگوژی موجود و مطلوب در مؤسسات آموزش عالی آزاد در راستای بهبود اشتغال: دیدگاه مدیران، اساتید و دانشجویان (چکیده)
29 - طراحی محیطهای یادگیری جهت کارآموزی: ضرورتی فروگذاره در نظام آموزش دانشگاهی (چکیده)
30 - ترازیابی برنامه درسی: روش شناسی مناسب جهت تغییر برنامه درسی (چکیده)
31 - برنامه فلسفه برای کودکان با استفاده از داستان های متون دینی (چکیده)
32 - حلقه مفقوده: تأملی بر ارتباط خانه و مدرسه در کاهش گریز نوجوانان از منزل (چکیده)
33 - یادگیری الکترونیکی، نقطه عزیمت به سوی مدرسه پست مدرن: درس هایی برای مدیران آموزشی (چکیده)
34 - بررسی رابطه میان سابقه خدمت (سن) و نگرش مدیران گروه، اعضای هیئت علمی و پزشکان عمومی شرکت کننده در دوره های آموزش مداوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی به آموزش از طریق اینترنت (چکیده)
35 - بازکاوی گسست در آمایش آموزش عالی و راهبردهای توسعه علم و فناوری کشور (چکیده)
36 - ارتقای اثربخشی آموزشهای سازمانی از طریق توسعه آموزش گروهی (چکیده)
37 - نقش محیط آموزشی - پژوهشی بر تجربه پژوهشی (طرز فکر پژوهشی و طرز فکر دانشگاهی) دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی (چکیده)
38 - تبیین فرایند مدیریت دانش پرستاری (مطالعه گراندد تئوری) (چکیده)
39 - بررسی رابطه هوش اجتماعی مدیران با میزان تیم گرایی آنان در دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
40 - اولویت بندی نقش سبک های تفکر بر گرایش های پژوهشی (چکیده)
41 - سیمای علوم انسانی در مطالعات آمایش آموزش عالی کشور: مورد استان خراسان رضوی (چکیده)
42 - به هم وابستگی «آموزش و پرورش و فرهنگ» و وظیفه های پژوهشگر تربیتی (چکیده)
43 - نقش میانجی آموزش فراشناخت در اثربخشی آموزش های سازمانی از طریق یادگیری خودراهبر (چکیده)
44 - درس هایی برای طراحی و اجرای برنامه توسعه آموزش: مرور تجربه های آمایش آموزش عالی ایران 90-89 (چکیده)
45 - بررسی تطبیقی میزان گرایش مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی به ویژ گی های رهبری آموزشی (مدل دیموک و والکر) (چکیده)
46 - ارزیابی مبتنی بر استانداردهای کیفی: میانجی سلامت سازمانی در دانشگاه ها (چکیده)
47 - بررسی وضعیت آموزش و بهسازی منابع انسانی در سازمانهای اجتماعی ایران (چکیده)
48 - طنز و شوخی: راهی به سوی ساختارشکنی در نظام تعلیم و تربیت (چکیده)
49 - تبیین انتظارات صنعت از توان پژوهشی دانشگاه (با تاکید بر پژوهش های علوم انسانی) (چکیده)
50 - حقیقت نجات دهنده و تربیت اخلاقی در نظام آموزشی ایران مقابله دیدگاه فارابی و لاک با رورتی (چکیده)
51 - پس انداز دانش پرستاری - تحلیل محتوا (چکیده)
52 - مدیریت دانش در علوم پزشکی (چکیده)
53 - شناسایی چالش‌های برون‌سپاری آموزش کارکنان ضرورتی فروگذاره در سازمان‌ها (چکیده)
54 - بررسی علل سرقت علمی سایبری در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
55 - سنجش میزان کارآمدی نرم افزارهای آموزش الکترونیکی دوره متوسطه از منظر معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی (چکیده)
56 - پویش روایی:مکانیزمی موثر برای مدیریت دانش ضمنی (چکیده)
57 - راهبرد برونسپاری در آموزش های سازمانی: درس هایی برای مدیران (چکیده)
58 - موانع و راهبردهای موجود بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مقطع ابتدایی شهرستان گناباد (چکیده)
59 - بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامهدرسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی (چکیده)
60 - تحلیل محتوای سوالات آزمون پایانی دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه پیام نور از حیث تطابق با انتظارات حیطه شناختی (چکیده)
61 - رویکرد ساختارگرایی و پساساختارگرایی در مواجهه با فرهنگ و نسبت آن با تعلیم و تربیت (چکیده)
62 - تأملی بر رویکردهای تربیت ارزشی: نگاهی به جایگاه تربیت ارزشی و تحول آن در نظام آموزش و پرورش ایران (چکیده)
63 - محیط های یادگیری کل نگر و ارتقای سطح دانش و مهارت کارآفرینان فنی و حرفه ای (چکیده)
64 - تغییر پارادایم آموزش، ضرورتی فروگذارده در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
65 - مدیریت دانش: استراتژی توسعه پایدار (چکیده)
66 - ارزیابی اثربخشی رویکردهای طراحی آموزشی در آموزش مدیران و کارگران (چکیده)
67 - بررسی وضعیت مطلوب نیازسنجی آموزشی مدیران(با رویکرد نیاز سنجی تخصصی در اثر بخشی آموزش های سازمانی) (چکیده)
68 - بازنمایی های خام: نقطه عزیمت آموزش فلسفه (تفکر) به کودکان (چکیده)
69 - نگاهی به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی- یادگیری با تاکید بر رویکرد سازنده گرایی (چکیده)
70 - دانش ضمنی: نیمه پنهان توسعه حرفه ای معلمان (چکیده)
71 - تمرکز گرایی در آموزش عالی ایران؛ برنامه درسی پنهان برای یادگیری خودمحوری در فارغ التحصیلان آموزش عالی (چکیده)
72 - توسعه کمی تحصیلات تکمیلی در زیر نظام های آموزش عالی: فرصت یا تهدید (م.رد مطالعه: خراسان رضوی) (چکیده)
73 - نقش عوامل اجتماعی بر تجربه پژوهشی (طرز فکر پژوهشی و طرز فکر دانشگاهی) دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
74 - مقایسه خودکارآمدی و عملکرد پژوهشی دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
75 - دانشجویان برای چه پژوهش می کنند؟ (مقایسه سبکهای انگیزش پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده های مختلف) (چکیده)
76 - روش پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت: متدولوژی یا متدولاتری (چکیده)
77 - سودا گرایی در پژوهش های علمی: تهدیدی بر سلامت دانشگاهها (چکیده)
78 - عزت نفس معنوی در نگاه دینی و برون دینی و چگونگی ارتقای آن (چکیده)
79 - تربیت مبتنی بر فطرت(تربیت فطرت گرا) با تأکید بر دیدگاه آیت الله محمدعلی شاه آبادی (چکیده)
80 - فرایند تولید محتوای الکترونیکی و نقش ابزار های تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
81 - لزوم بکارگیری اصول آنداراگوژی در آموزش‌های مهارت آموزی بزرگسالان در مراکز فنی و حرفه‌ای (چکیده)
82 - یادگیری ترکیبی رویکردی نوین در تحول برنامه درسی (چکیده)
83 - تأثیر ویژگیهای کارآموز، طراحی آموزشی و شرایط سازمانی بر درک آموزش و انتقال یادگیری (چکیده)
84 - بازدارنده های شخصی و نگرشی مشارکت جامعه تحت شمول آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دوره های یادگیری الکترونیکی (چکیده)
85 - ترسیم چارچوب نظری سازنده گرا جهت کیفیت بخشی محیط های یادگیری مبتنی بر وب در آموزش مداوم پزشکی (چکیده)
86 - کاربست نظریه سازنده گرایی در آموزش های مبتنی بر وب سازمان ها: گامی به سوی مدیریت اثربخش منابع انسانی (چکیده)
87 - تاملی بر ابعاد انگیزشی موثر بر برنامه درسی میان رشته ای در آموزش عالی: کارآمدی فردی، جمعی و تیمی اعضای هیات علمی دانشگاه (چکیده)
88 - بررسی قابلیت اعتماد و اعتبار پرسشنامه ی نگرش نسبت به سالمندان کوگان (چکیده)
89 - برسی و مقایسه هوش هیجانی و خودتنظیمی دانشجویان کارشناسی ارشد علوم انسانی و مهندسی (چکیده)
90 - نقش خودکارآمدی در باورهای فرا شناختی دانشجویان (چکیده)
91 - پرورش مهارت‌های تفکر انتقادی با استفاده از روش حل مسأله (چکیده)
92 - نقش جهت گیری مذهبی دانشجویان در نگرش آنها نسبت به سالمندان (چکیده)
93 - بررسی رابطه ادراک سبکهای فرزندپروری والدین با خودتنظیمی خودمختارانه دانش آموزان دختر و پسر (چکیده)
94 - نقش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و رضایت از زندگی در پیشرفت تحصیلی (چکیده)
95 - نقش باورهای امید در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان (چکیده)
96 - نقش خود تنظیمی در سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر (چکیده)
97 - بررسی نقش کیفیت زندگی بر ابعاد سازگاری دانش آموزان دبستان (چکیده)
98 - نقش نیاز های خود تعیین گری (خود مختاری، شایستگی و ارتباط) در علاقه یادگیرندگان به تداوم یادگیری الکترونیکی (چکیده)
99 - رابطه یادگیری خودراهبر و رضایت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی مشهد (چکیده)
100 - رابطه جهت گیری مذهبی (بیرونی و درونی) با انگیزش تحصیلی (چکیده)
101 - رواسازی و آزمون ساختار عاملی پرسش‌نامه کیفیت کلاس درس در دانش آموزان (چکیده)
102 - نقش انگیزه درونی، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در رضایت یادگیرنده الکترونیکی (چکیده)
103 - بررسی وضعیت بهداشت روانی دانش آموزان دبستانی (چکیده)
104 - بررسی نقش برنامه‌های درسی در جهت‌دهی فارغ‌التحصیلان دختر، به رشته‌های دانشگاهی خاص (چکیده)
105 - کیفیت تدریس در آموزش عالی: آموزش یا پژوهش؟ (چکیده)
106 - اعتباریابی پرسشنامه علاقه مندی به پژوهش دانشجویان(RIQ): سنجه عملکرد آموزش پژوهش در دانشگاه ها (چکیده)
107 - مقایسه اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در میان دانشجویان ایرانی و افغانستانی (چکیده)
108 - بررسی میزان توجه به موضوعات مختلف پزشکی در مجله های علمی پژوهشی علوم پزشکی کشور 1388 (چکیده)
109 - ضرورت نیازسنجی پژوهشی در پژوهش های سازمانی (چکیده)
110 - مدیریت دانش در آموزش عالی:چالش ها و فرصت ها (چکیده)
111 - بالندگی منابع انسانی با تاکید بر مدیریت دانش و مدیریت استعداد در مراکز آموزش عالی (چکیده)
112 - جایگاه مولفه های سلامت در میان مولفه های مربوط به آموزش شهروندی (تحلیل محتوای کتابهای درسی کودکان کم توان ذهنی) (چکیده)
113 - راهکارهای پیشگیری از وقوع انحرافات جنسی (چکیده)
114 - شناسایی الگوی مطلوب طراحی آموزشی در آموزش و توسعه مدیران (چکیده)
115 - برنامه درسی مبتنی بر شایستگی رویکردی فرو گذارده در تدوین برنامه درسی ملی (چکیده)
116 - بازار کار جهانی و تاثیر آن بر طراحی برنامه درسی (چکیده)
117 - جهانی شدن و بومی ماندن در برنامه درسی:رویکردهایی متعارض یا مکمل؟ (چکیده)
118 - مقایسه الگوهای سیستمی و سازنده گرایی طراحی آموزشی در سازمانها (چکیده)
119 - کاربست الگوی شایستگی جهت طراحی برنامه های آموزش مدیران تجربه ایران خودرو خراسان (چکیده)
120 - بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامهدرسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی (چکیده)
121 - تأملی در مبانی فلسفی رویکرد رفتارگرایی در برنامه درسی (چکیده)
122 - مقایسه تاثیر دو روش آموزشی ایفای نقش و سخنرانی بر اگاهی و نگرش زنان نخست باردار در باره نوع زایمان (چکیده)
123 - تأثیر آموزش بر مبنای تلفیق دو روش آموزش همیاری و تسلط یاب بر یادگیری دانشجویان (چکیده)
124 - زن مسلمان و جهانی شدن (چکیده)
125 - چالش‌های آموزش علوم و فناوری در ایران (چکیده)
126 - بررسی تأثیر روش تدریس ایفای نقش و تفحص گروهی بر خود راهبری دانش‌ آموزان دبیرستان (چکیده)
127 - بررسی تأثیر روش تدریس ایفای نقش و تفحص گروهی بر خود راهبری دانش‌ آموزان دبیرستان (چکیده)
128 - نقشه کشی دانش: یک چارچوب پیشنهادی برای نقشه کشی دانش سازمانی (چکیده)
129 - الزامات کلیدی کاربست دانش در رشته‌های مهندسی: مطالعه موردی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
130 - جایگاه مدیریت دانش در نظام آموزش عالی (چکیده)
131 - نقش یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی فراملی:ضرورت ها و چالش ها (چکیده)
132 - نوجوان و کیفیت زندگی در مدرسه (چکیده)
133 - مقایسه سازگاری و ادراکات کیفیت کلاسی در دانش آموزان نظری و فنی-حرفه ای (چکیده)
134 - ارزشیابی برنامه کارشناسی ارشد پرستاری با استفاده از الگوی cipp در دانشکده پرستاری مامایی مشهد (چکیده)
135 - شناسایی رویکردها و الگوهای ملی و منطقه‌ای در تصمیم گیری‌های برنامه درسی (چکیده)
136 - تحول بنیادین در ساختار و نظام تصمیم گیری برنامه درسی و استلزامات آن (چکیده)
137 - تبیین معیارهای برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی از دید متخصصان برنامه درسی (چکیده)
138 - ارزیابی برنامه درسی تعلیمات اجتماعی پایه پنجم بر اساس سه محور مهم در طراحی برنامه درسی (چکیده)
139 - سنجش میزان کارآمدی نرم افزارهای آموزش الکترونیکی درس زبان انگلیسی و ریاضی دوره متوسطه از منظر معیارهای اساسی طراحی برنامه درسی (چکیده)
140 - تحول بنیادین در ساختار و نظام تصمیم گیری برنامه درسی و استلزامات آن (چکیده)
141 - ارزیابی برنامه درسی تعلیمات اجتماعی پایه پنجم بر اساس سه محور مهم در طراحی برنامه درسی( راهبردی برای تحول در طراحی محتوای برنامه درسی) (چکیده)
142 - بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی پیرامون تجویز منطقی دارو(E) (چکیده)
143 - مقایسه احساس برابری و عدالت در محیط آموزشی در بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس سبک رهبری مدیران (چکیده)
144 - ارزشیابی مؤلفه های برنامه درسی در نظام آموزش پرستاری در نیل به اجتماعی نمودن دانشجویان (چکیده)
145 - برنامه درسی و آموزش اوقات فراغت: حیطه ای قابل تأمل در تحول بنیادین برنامه های درسی (چکیده)
146 - بومی سازی برنامه های درسی تحولی در نظام آموزشی ایران (چکیده)
147 - ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته آموزش ابتدایی مراکز تربیت معلم (چکیده)
148 - تاملی بردیدگاههای مختلف درخصوص حل مساله و فرایندهای آن درآموزش علوم وتبیین دلالت های آن برای برنامه درسی (چکیده)
149 - ارزیابی توانمندی مراکز تربیت معلم در پرورش معلمان با صلاحیت در حوزه تدریس (چکیده)
150 - بررسی تطبیقی برنامه درسی نظام تربیت معلم جمهوری اسلامی ایران و ترکیه (چکیده)
151 - تأملی بر ابعاد محتوای مطلوب در برنامه های درسی تربیت معلم و مصادیق آن برای برنامه درسی نظام تربیت معلم ایران (چکیده)
152 - تحلیل و مقایسه برنامه های درسی آموزش الکترونیکی منطبق بر دو رویکرد رفتارگرایی و فرایندهای شناختی (چکیده)
153 - فرایند تولید برنامه درسی مجازی با تأکید بر تبیین ویژگی های محتوای مطلوب در دانشگاه (چکیده)
154 - رویکردهای تحول در برنامه های درسی تربیت دینی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران: بررسی تحلیلی - نظری (چکیده)
155 - فراتحلیلی بر فرصت ها و تهدیدهای برنامه درسی آموزش عالی بر اساس پژوهش ها و مطالعات انجام شده در این زمینه (چکیده)
156 - بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی تربیت معلم در دو کشور ایران و آلمان (چکیده)
157 - کاوشی در میزان توجه به موضوع برنامة درسی تربیت معلم در حوزة تخصصی برنامة درسی ایران (چکیده)
158 - تحلیلی بر رویکردهای نوآوری در برنامه درسی تربیت معلم: بستری برای تحول در نظام آموزش و پرورش ایران (چکیده)
159 - واکاوی تبیین عوامل مؤثر بر درگیری شناختی در محیط یادگیری الکترونیکی (چکیده)
160 - تحلیلی بر وضعیت روشهای تدریس علوم تجربی دوره ابتدایی ایران و ارایه راهکارهایی برای ارتقای وضعیت موجود (چکیده)
161 - تأملی بر مقتضیات سطوح تغییر در برنامه درسی (چکیده)
162 - بهره وری بیشتر نیروی انسانی در نظام دانشگاهی از طریق بازنگری در نظام مدیریتی (ارائه یک الگو) (چکیده)
163 - بررسی مقایسه ای وضعیت آموزشی در زیر نظامهای آموزش عالی (مورد: خراسان رضوی) (چکیده)
164 - بررسی میزان همسویی معلمان مقطع ابتدایی با اهداف نظام رسمی آموزش و پرورش (چکیده)
165 - بررسی چالش‌های مدیریتی در آموزش و پرورش : نگاهی دیگر از منظر دبیران (چکیده)
166 - بررسی تأثیر آموزش تلفیقی بر یادگیری مبحث علایم حیاتی در دانشجویان پرستاری و اتاق عمل (چکیده)
167 - بررسی رابطه باورهای خودکارآمدی و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
168 - سنجش تمایل اساتید دانشگاه به مشارکت در قلمروهای برنامه درسی (چکیده)
169 - چالش‌های مدیریتی در اجرای برنامه درسی دانشگاه‌ها در مقایسه با آموزش و پرورش (چکیده)
170 - بررسی رابطه تفکر انتقادی و عزت نفس با سلامت روان در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
171 - ارزشیابی فراگیران در محیط آموزش الکترونیکی با مروری بر مدل GPAM_WATA (چکیده)
172 - روندها و رویکردهای یادگیری مشارکتی در محیط آموزش الکترونیکی (چکیده)
173 - آموزش برای توسعه: پندارهای بین المللی، ‌واقعیتهای بومی (چکیده)
174 - تاثیر نگرش به شهادت در تاثیر پذیری دانشجویان از منابع سرگذشت نامه شهیدان (چکیده)
175 - بررسی مقایسه ای نظرات دانشجویان دختر و پسر نسبت به منابع سرگذشت نامه ای شهیدان (چکیده)
176 - تبیین چالش های برنامه درسی پنهان دینی دبیرستان و تعمیق تربیت اسلامی (چکیده)
177 - زلزله و برنامه ریزی آموزشی: تجربه های واقعه سال 1382 بم (چکیده)
178 - اولویت بندی نیازهای آموزشی اعضای شوراهای شهری استان خراسان رضوی (چکیده)
179 - انگیزش و یادگیری الکترونیکی (چکیده)
180 - مقایسه نقش معلمان در محیط همزمان و غیر همزمان در یادگیری الکترونیکی (چکیده)
181 - بحران هویت فلسفه تعلیم و تربیت (چکیده)
182 - تحلیلی از وضعیت فلسفه تعلیم و تربیت در ایران (چکیده)
183 - تحلیل فاصله استقلال کسب شده دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه و حین برخورداری از تحصیلات و برنامه های درسی دانشگاه: پیامدها و چالش ها (چکیده)
184 - زیر ساخت های مدرن علوم تربیتی (چکیده)
185 - چالشها و دشواریهای ارزشیابی برنامه درسی مجازی در نظام آموزش عالی (چکیده)
186 - تاثیر منفی اختلافات منابع روش تحقیق بر روند پژوهش ها در حوزه علوم تربیتی (چکیده)
187 - مطبوعات داخلی: آموزش آمادگی برای زلزله (چکیده)
188 - رسم الخط و نشانه گذاری در قرآن کریم و نقش ان در برنامه درسی قران دوره ابتدایی (چکیده)
189 - ضرورت تمرکز زدایی در قلمروی تربیت دینی-اخلاقی (چکیده)
190 - سرنوشت شغلی و تحصیلی دانش آموختگان رشته مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد و عوامل موثر بر آن (چکیده)
191 - یادگیری مادام العمرهوش هیجانی و ارزشیابی توصیفی (چکیده)
192 - دیدگاه کارشناسان قرآن و اقامه نماز معاونت پرورشی استانها (چکیده)
193 - بررسی سیر تحول تربیت دینی غیر رسمی در ایران معاصر (چکیده)
194 - نتایج عملکرد تربیتی گروههای غیر رسمی فعال در تربیت دینی (چکیده)
195 - فرهنک شهادت در کتب درسی دوره راهنمایی (چکیده)
196 - اتلاف بازده در به کارگیری اعضای هیات علمی در مناصب مدیریتی ( مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
197 - بررسی مقایسه ای عملکرد اعضای هیات علمی تحصیل کرده داخل و خارج از کشور در ابعاد آموزشی، پژوهشی و اجرایی (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
198 - نقش و مسئولیت های معلم در تعلیم و تربیت مبتنی بر فناوری (چکیده)
199 - سازنده گرایی اجتماعی و یادگیری الکترونیکی (چکیده)
200 - ارزیابی برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد و دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت در نظام آموزش عالی ایران (چکیده)
201 - بررسی رابطه تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری دانشجویان روان شناسی دانشگاه پیام نور فردوس (چکیده)
202 - رضایت مردم از نیروی انتظامی در افق 1404(تبیین وضعیت موجود و ترسیم وضعیت مطلوب) (چکیده)
203 - بررسی روشهای تدریس مناسب برای اجرای برنامه درسی P4C (چکیده)
204 - معنای زندگی انسان از نگاه نیچه (چکیده)
205 - نقش تعامل خانواده و دانشگاه در تربیت شهروندی دانشجویان (چکیده)
206 - بررسی مفروضات هستی شناختی(زمان-مکان) در عصر جهانی شدن و دلالتهای آن برای برنامه های درسی (چکیده)
207 - تحلیلی بر برنامه درسی P4C و ویژگیهای مواد خواندنی مناسب در اجرای آن (چکیده)
208 - بررسی نقش مؤلفه های برنامه درسی در هویت دینی دانشجویان (چکیده)
209 - سرگرمی، کارکردی پنهان در برنامه های درسی نظام آموزش عالی ایران (چکیده)
210 - تمرکز و عدم تمرکز در برنامه ریزی درسی آموزش عالی (چکیده)
211 - بررسی جایگاه طرحواره های فلسفی و معرفت شناختی در محتوای کتب روش تحقیق در علوم تربیتی و روان شناسی (چکیده)
212 - ضرورت و جایگاه تلفیق فاوا در برنامه درسی آموزش عالی (چکیده)
213 - بررسی ضرورت و جایگاه تفکر در برنامه های درسی آموزش عالی در عصر جهانی شدن با توجه به آیات قرآن کریم (چکیده)
214 - برنامه درسی تفکر محورف محور اساسی تحول آموزش عالی در عصر جهانی شدن (چکیده)
215 - رابطه متقابل ادبیات فارسی و تعلیم و تربیت (چکیده)
216 - تبیین و مقایسه دیگاه اساتید علوم انسانی در باره مشکلات سرفصل های برنامه های درسی رشته های علوم انسانی (چکیده)
217 - بررسی انطباق سرفصل های گرایش علوم تربیتی با وظایف و مهارت های شغلی دانشجویان این رشته (چکیده)
218 - چالش های مدیریتی در اجرای برنامه درسی دانشگاه ها در مقایسه با آموزش و پرورش (چکیده)
219 - تأثیر مدلهای تدریس نوین(پیش سازمان‌دهنده) بر سازماندهی محتوای کتاب های درسی دانشگاهی (چکیده)
220 - یادگیری، تدریس و برنامه درسی در آموزش عالی از منظر ساخت گرایی: تاملی در مبانی فلسفی، اصول و ویژگی ها (چکیده)
221 - تحول اخلاقی مبنایی برای تعلیم وتربیت اسلامی (چکیده)
222 - نقش خودتنظیمی در یادگیری غیر رسمی (چکیده)
223 - جایگاه تفکر نقاد در برنامه های درسی رشته های علوم تربیتی (چکیده)
224 - کاربرد فراشناخت در برنامه های درسی مبانی نظری و الگوها (چکیده)
225 - مشارکت والدین در مدرسه به عنوان پیش نیاز مشارکت در دانشگاه (چکیده)
226 - نوسازی شبکه ارتباطات آموزشگاهی به کمک کتابخانه: راهی به سوی بهبود کیفیت یادگیری (چکیده)
227 - واکاوی ماهیت و جایگاه نقد در برنامه های درسی آموزش عالی: با تاکید بر حوزه علوم انسانی (چکیده)
228 - نقش مؤلفه های برنامه درسی بر تحول روحیه کارآفرینی دانشجویان (چکیده)
229 - بررسی مقایسه ای نتایج خود ارزیابی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد با ارزیابی اساتید از آنان (چکیده)
230 - بررسی میزان آمادگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حضور در دوره های آموزش مجازی (چکیده)
231 - بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به آموزش های مجازی (چکیده)
232 - پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت (چکیده)
233 - در جستجوی نقشی متمایز برای فلسفه تعلیم و تربیت در پژوهش برنامه درسی: نقدی روش شناختی بر دیدگاه برزینکا (چکیده)
234 - ارزشیابی اردوهای راهیان نور دانشجویان درون داد فرایند برون داد (چکیده)
235 - خودآگاهی از فعالیتها، برنامه ها و ظرفیت های فرهنگی دانشگاه: نقطه عزیمت برای سیاستگذاری در خصوص تعاملات خانواده و دانشگاه (چکیده)
236 - اخلاق مددکاری اجتماعی (چکیده)
237 - کاروان های راهیان نور از نظردانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد(1387) (چکیده)
238 - نگرش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به مفهوم شهادت ، دفاع مقدس ، شهادت طلبی و الگو پذیری از شهیدان (چکیده)
239 - ارزیابی کتاب های سرکذشت نامه ای شهیدان و بازنمایی صفات شهیدان در آنها (چکیده)
240 - گمانه هایی در باب عوامل ناکامی آموزش های فنی و حرفه ای رسمی در ایران (چکیده)
241 - چگونگی ترویج فرهنگ شهادت و ارزش های شهیدان (چکیده)
242 - تبیین جایگاه مولفه های جهانی شدن ، صلح و حقوق بشر در کتاب های درسی دوره ابتدایی (چکیده)
243 - تحلیل منابع آموزش های غیر رسمی سازمان‌های آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و هلال احمر در مدارس مشهد (چکیده)
244 - نظام ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه از دیدگاه مدیران و کارکنان: الزامات تغییر، سطح رضایت، آسیب ها (چکیده)
245 - بودجه ریزی هوشمند (چکیده)
246 - تفکر فلسفی، معلّم و نوآوری در کلاس درس (چکیده)
247 - فلسفه برای کودکان: چشم‌اندازی نظری و بررسی تجربی (چکیده)
248 - جایگاه اجتماعی همسران شاهد (چکیده)
249 - تفکر از منظر حضرت رسول اکرم(ص) و دلالت‌های تربیتی آن برای برنامه‌های درسی نظام (چکیده)
250 - کند و کاوی در الزامات و شرایط بکارگیری و تولید فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران (چکیده)
251 - تحلیلی بر ابعاد و گستره آموزش غیر رسمی در تربیت شهروند دموکراتیک (چکیده)
252 - تمرکز زدایی در نظام برنامه ریزی درسی: راه حلی جهان شمول یا وابسته به موقعیت؟ (چکیده)
253 - بررسی محتوای کتب درسی دوره های راهنمایی و متوسطه از حیث تربیت جنسی (چکیده)
254 - مقایسه احساس خوب بودن در گروههای جنسی و مشاغل مختلف (چکیده)
255 - جایگاه آموزش به شیوه الکترونیک از منظر رویکردهای مختلف برنامه درسی (چکیده)
256 - نهادینه سازی فرایند نظارت همگانی در جامعه (چکیده)
257 - نقش مولفه های برنامه درسی در مسئولیت پذیری دانشجویان (چکیده)
258 - نقش مولفه های برنامه درسی در امید به آینده دانشجویان (چکیده)
259 - نقش مولفه های برنامه درسی در اعتیاد پذیری دانشجویان (چکیده)
260 - آموزش یا پرورش دینی، نقدی بر محتوای تعلیمات دینی در آموزش و پرورش همگانی (چکیده)
261 - بررسی نگرش زنان نابارور در مرحله End Stage به دریافت جنین (چکیده)
262 - کنکاشی با رویکرد تربیتی در جزء هفتم قرآن (چکیده)
263 - نقش مولفه های برنامه درسی در خود کنترلی دانشجویان ( مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
264 - بررسی محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از حیث ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت (چکیده)
265 - آموزش شهروندی در آینه برنامه کودک (چکیده)
266 - چالشهای میان نظریه های روش شناختی و دلالتهای عملی آنها برای انجام پژوهشهای علمی بازاندیشی در دو نظریه اثبات گرا و پسا اثبات گرا (چکیده)
267 - مشارکت از دیدگاه اسلام و دلالتهای تربیتی آن در آموزش عالی (چکیده)
268 - اصول تربیت شهروند دموکراتیک در جمهوری اسلامی ایران (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر